tiistai 18. kesäkuuta 2019

Missä ollaan ja mitä kuvaamassa?










Kuvat: AN. 17.6.2019

Missä ollaan?

Olin siis eilen (17.6.2019) ilta yhdeksän jälkeen, auringon vielä katsellessa minua silmiin horisontista, Tammikartanon puistossa.

Kiersin siellä tuon pienen, mutta niin kauniin lammen.

Mitä kuvasin?

Tarkoitus oli kuvata suihkulähdettä, jota olen useasti ennenkin käynyt ihailemassa ja kuvaamassa. Kyllä, olihan se siellä toiminnassa!

Katselin ja nautin, auringon kultaamat pisarat leikkivät keskenään, leudossa kesäisessä tuulessa, ja jättivät näkyviin minun nähdä niiden ”jalanjäljet”, ja sallivat minun kuulla niiden ”puhetta” pisaroiden pudotessa veden pintaan.



Suosittelen, alueella on monenlaista ihanaa katseltavaa!

Parasta kukkaloistoa pitää kuitenkin vielä hetki odottaa! Pari kesää sitten (2017) olin Tammikartanon puistoalueella kuvaamassa heinäkuun puolessa välissä.

Tässä kuvakooste siltä reissulta, silloin kuvasin enimmäkseen komeita kukikia.

http://vaasaennenjanyt.blogspot.com/2017/07/keskikesaa-kaupungissa-kukkien-keskella.html
 

Huom!

Jos Sinä harrastat kaupunkikuvausta, - katsot asioita sitten miltä kantilta tahansa, - ja haluat jakaa valokuviasi ja mahdollisesti lyhyitä sanallisia kertomuksia kuviisi liittyen, ota yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Tälle vaasaennenjanyt sivulle mahtuu kaikenlaista tarinaa kauniista kotikaupungistamme Vaasasta!

Aimo Nyberg
Kuvisope, eläkkeellä

aimonyberg(at)gmail.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LUITKO JO TÄMÄN?

Patsasprojekti on ja pysyy osana sivustoa

  LUETTELO JA LINKKILISTA VAASAN PATSAITA, MUISTOMERKKEJÄ JA MUISTOLAATTOJA     Sivusto Rojekti X = löytyy netistä osoitteesta htt...