Sitoutumaton ja vapaa blogi. Myös Sinun kirjoituksillesi ja kuvillesi!
Keväistä oli - ainakin vielä viikonloppuna
Teksti ja kuvat: Aimo
Kuvat: AN 19.4. 2026 Luontokuvausta, ulkoilua ja vähän lintujen bongaustakin vaimon kanssa Yxgärdenissä. Ekat västäräkitkin jo nähtiin!
Rojektissa on kohteita jo melkoinen määrä. Aika ajoin pienempiä ja isompiakin päivityksiä kohde-esittelyihin on tehty ja saadaan varmast...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti